lauantaina, lokakuuta 06, 2007

Blogimiitti

Eilinen blogimiitti Luftissa ja sen jatkot Populuksessa oli mukava kokemus. Kiitos kaikille juttuhetkistä, lyhyemmistä ja pidemmistä. Niin kuin aina, kaikkien kanssa ei ehtinyt jutella. Täsmäraportteja odotellaan.

Minulle, joka olen käynyt miiteissä harvakseltaan, tämä oli ensimmäinen jossa en ajatellut ihmisiä heidän bloginsa nimen kautta. Olisikohan sillä tekemistä Facebookin kanssa? Siellä ihmiset esiintyvät pääsääntöisesti omalla nimellään ja naamallaan.

2 kommenttia:

KirsiMy kirjoitti...

Minä puolestani olin ekaa kertaa tällaisessa isossa miitissä. En edes ottanut tavoitteekseni jutella kovin monen kanssa. Olen aiemmin tavannut vain muutamia blogikavereita. Jännitin kyllä etukäteen, tunnenko itseni sivulliseksi. Kiitoksia Satujatarille ja Kulinaarimurulle siitä, että pääsin eroon vieraudentunteestani. Kiitos myös sinulle juttuseurasta.

Sun äitis kirjoitti...

Kiits seurasta (ja päälakipususta!).
Johtunee siitä, etten ole Facebookissa, mutta minulle miitti-ihmiset hahmottuvat edelleen blogipersooninaan. (Onko sinun blogipersoonanimelläsi ja reaalimailmanimelläsi muuten jotain eroa?)