maanantaina, heinäkuuta 23, 2007

Festarisankari (eli Minä olen V.I.P)

"Harmageddon oli eilen - tänään meillä on vakavia ongelmia."

Viimeinen kesälomaviikko. Olen rustannut kesähittiä. Se tarvitsee pari säkeistöä lisää. Melodia on valmis.

Jos minulla olisi täällä kitara ja sellainen videokamera, jonka kovalevyltä saisi kuvaa poiskin, laittaisin sen heti tielle you tube -tähtiin ja top teniin.

Laulu lauletaan nurmikolla yhdessä piknikillä.

Kappaleen nimi on mielestäni täydellinen:
Festarisankari (eli Minä olen V.I.P)

Alku menee näin:

Olen monilla festivaaleilla kolunnut festarisankari
Olen monissa liemissä kokoon keitetty bilekonkari

Aurinkolasien takaa näen kaiken selvemmin
Olen paljasta pintaa, ruskeaa rintaa, rokkaava peräsin

Ja tarttuva kertosäe:

Minä olen vip, vip,vip
Sinä olet hip, hip, hip
ja yhdessä takahuoneessa sanomme
kip, kip, kip - kippis

Minä olen vip, vip,vip
Sinä olet hip, hip, hip
ja yhdessä takahuoneessa sanomme
kip, kip, kip - kippis

Luonnos toiseksi säkeistöksi
Minä takahuoneeseen pääsyn aina varmistan charmillain
Esteet ovat mahdollisuus tehdä mitä vain

Mitä huoneen seinien sisällä tapahtuu on salaisuus
mutta sanon vain sen että tärkeää järvessä on sen kalaisuus

Ja kertosäe:
Minä olen vip, vip,vip
Sinä olet hip, hip, hip
ja yhdessä takahuoneessa sanomme kip, kip, kip - kippis

Minä olen vip, vip,vip
Sinä olet hip, hip, hip
ja yhdessä takahuoneessa sanomme
kip, kip, kip - kippis

Tuottajat voivat ottaa yhteyttä.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvähän se, mutta jäin kaipaamaan luikkausta "minun rokkipopot soi".
Sauli

Jari Sedergren kirjoitti...

Tarina jatkuu vielä myöhemmin. Mikä on rokkipopo?

Anonyymi kirjoitti...

Pikkuisena sanottiin kenkiä popoiksi, eli rokkikengät. Soivatko sitten iskien tulta asfalttiin vai naristen, sitä en kyllä osaa sanoa.
Sauli

Jari Sedergren kirjoitti...

Aha!