keskiviikkona, marraskuuta 17, 2004

Horoskooppi...

Niin, minullakin on tuttavia, jotka saattavat sanoa, että kyllähän minä olen kiva, mutta aivan väärää horoskooppia. Ja sitten luettelevat perään puolenkymmentä muuta tapausta, jotka eivät kuulemma vastaa horoskooppimerkkiään. "Poikkeukset vahvistavat säännön, jota noudatan", he sanovat.

Olen päätynyt sellaiseen käsitykseen, että he valitsevat ystävänsä, miehensä ja elämänkumppaninsa horoskooppimerkin mukaan.

On sekin tietysti parempi, että valitsee nämä kaikki sen mukaan, onko sattumoisin sinä iltana juonut yksi, kolme, viisi tai enemmän kuin seitsemän siideriä. Tai sen mukaan kuinka paksu niska-, hartia- ja hauislihas körmyllä sattuu olemaan. Tai sillä perusteella kuinka renttu se on...

Ettäkö miten niin parempi? Minä olen elänyt 25 vuotta Helsingin keskustassa. Siinä näkee ja kokee kaikenlaista.

Okei, siis testiin.
You are 93% Libra







[Via Matkalla ja taisi niitä olla jo muitakin meemistelijöitä. Mää-ä-ä-ä-ä-ä-ä...]

Ei kommentteja: